آموزش اضافه کردن همکاران جدید در پنل کاربری مشتریان درسایت فروشگستر
فروشگستر در راستای ارتقاء پنل مدیریتی امکانات جدیدی رو اضافه کرده که از طریق امکان ایجاد ادمین جدید با اختیارات و دسترسی به سفارشات و پاسخگویی به نظرات وشکایات مشتری ها و ارسال تیکت به پشتیبانی سایت را دارد .
1-در این مرحله ادمین جدید میبایست در سایت فروشگستر ثبت نام کند .
2-در مرحله بعدی مدیر سایت بعد از وارد شدن به قسمت (همکاران شما ) بروید و ایمیل جدید را وارد کنید .
3-مرحله بعدی ایمیل ادمین جدید را وارد میکند .
4-دراین مرحله ایمیلی با محتوا فعالسازی حساب فرعی به ایمیلی که تعریف کردید ارسال میشود .
5-بعد از اینکه ادمین فعالسازی حساب فرعی را انجام داد ودر کنار نام و ایمیل خود در صفحه داشبورد سایت فروشگستر یک کد پنج رقمی نمایش داده میشود دراین مرحله مدیر سایت بعد از وارد کردن کد تایید حساب ادمین جدید ایجاد میشود .
ودرآخر حساب کاربری تایید و ادمین میتواند نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید .
تمامی امکانات اختصاصی و دسترسی به تمام ایتم های سایت و حل مشکلات و مسائل مربوط به تغییرات سایت توسط ادمین میباشد .
برای اطلاعات بیشتر از این مطلب میتوانیدآموزش اضافه کردن همکاران جدید در پنل کاربری مشتریان درسایت فروشگستر را بخوانید
02149021